Finiaksen ja Ferbin keksimät jalkineet tekevät pitäjästään supernopean. Candace käyttää niitä ollakseen sekä Jeremyn perheen piknikillä että kirjastossa. Kun Tri Tollontyön talo menee myyntiin, hän yrittää vakuuttaa mahdollisen ostajan kaupan kannattamattomuudesta. / Lapset päättävät väsätä valtavan kuumailmapallon. Candace innostuu junainsinöörin myönteisestä esimerkistä ja päättää lakata yrittämästä käräyttää veljiään. Tollontyö uskoo löytämästään dodonmunasta kuoriutuvan mahtavan lintuhirviön, jolla hän voisi valloittaa alueen, mutta havaitsee totuuden olevan erilainen, kun muna kuoriutuu.