Let the Games Begin
Kun ilmalaivaan tulee mekaaninen vika ja sen moottori syttyy palamaan, Athenan ja 118:n täytyy pelastaa uhreja täyden urheilustadionin sekä sisä- että ulkopuolelta. Bobby ja Athena kyyditsevät Mayn aloittamaan ensimmäisen päivänsä yliopistossa ja myös keskustelevat kuherruskuukausisuunnitelmista. Maddie ja Chimney menevät pariterapiaan.