Saving Grace
Grace ja Judd taistelevat hengestään jouduttuaan hirvittävään auto-onnettomuuteen. Takaumissa nähdään, kuinka lapsuusajan tragedia johti heidän kohtaamiseensa, sekä se, kuinka he lopulta rakastuivat toisiinsa.