Sankarin matka: Näin tehtiin Percy Jackson ja olymposlaiset
Puolijumaluus ei ole helppoa… kuten ei rakastettujen hahmojen saappaisiin astuminenkaan. Ilmentäessään sankaritehtävää suorittavia hahmoja, Walker, Leah ja Aryan lähtevät omalle seikkailulleen. Seuraa intohimoisten näyttelijöiden ja sarjan taustajoukkojen keralla näitä kolmea nuorta sankaria, kun he astuvat jumalten maailmoihin, taistelevat unohtumattomia olentoja vastaan ja suorittavat legendaarisia stuntteja. Niin, ja heidän on vielä käytävä kouluakin.
Puolijumaluus ei ole helppoa… kuten ei rakastettujen hahmojen saappaisiin astuminenkaan suuressa televisiosarjassa. Ilmentäessään sankaritehtävää suorittavia hahmoja, Walker, Leah ja Aryan lähtevät omalle eeppiselle seikkailulleen. Seuraa intohimoisten näyttelijöiden ja sarjan taustajoukkojen keralla näitä kolmea nuorta sankaria Percy Jackson ja olympialaiset -sarjan lavasteissa, kun he astuvat jumalten maailmoihin, taistelevat unohtumattomia olentoja vastaan ja suorittavat legendaarisia stuntteja. Niin, ja heidän on vielä käytävä kouluakin. Evolve Studiosin tuottama haasteiden- ja kasvuntäyteinen matka paljastaa Sumun takana piilevän taian.