All of Us Strangers
Eräänä iltana Adam tapaa sattumalta lähes tyhjässä kerrostalossaan salaperäisen naapurinsa Harryn, joka sotkee hänen arkirytminsä. Adam ja Harry lähentyvät, ja Adam vetäytyy lapsuudenkotiinsa, jossa hänen kauan aikaa sitten kuolleet vanhempansa ilmeisesti yhä asuvat näyttäen samanikäisiltä kuin kuollessaan yli 30 vuotta sitten.