Säpinää Chinatownissa
Kovanaamainen rekkakuski joutuu outoon maailmaan tuonpuoleisen rajalla, kun San Franciscon Chinatownin alueella asustavat salaperäiset voimat sieppaavat hänen ystävänsä morsiamen.
Kurt Russell on kovanaamainen rekkakuski Jack Burton mystisessä toimintaseikkailu-komedia-kungfu-hirviö-kummitustarinaelokuvassa, joka kertoo Chinatownin alla olevasta kuvitteellisesta maailmasta, jossa asustaa muinaisia kiinalaisia aaveita ja pahoja henkiä.