Secrets & Lies
Sarjan tapahtumat jatkuvat kolme kuukautta edellisen jakson tapahtumien jälkeen, kun Star palaa kiertueelta ja kun Alexin ja Simonen kohtalot ovat vihdoin selvinneet. Carlottan ja Cassien sisartenvälinen kilpailu jatkuu edelleen, kun he setvivät Cassien suuren virheen seurauksia ja Christine sotkeutuu riitaan.
Sarjan tapahtumat jatkuvat kolme kuukautta edellisen jakson tapahtumien jälkeen, kun Star palaa kiertueelta ja kun Alexin ja Simonen kohtalot ovat vihdoin selvinneet. Carlottan ja Cassien sisartenvälinen kilpailu jatkuu edelleen, kun he setvivät Cassien suuren virheen seurauksia ja Christine sotkeutuu riitaan. Kun Carlotta on selkä seinää vasten, Mateo Ferrara koettelee Midtown Soundin vahvuutta ja tulevaisuutta. Starin merkittävä ilmoitus nostaa paljon kysymyksiä ilmaan.