Signs
Ottaessaan seuraavia askeleitaan luovalla matkallaan Lindsayn täytyy ryhtyä etsimään vastauksia piinaavaan kysymykseen. Samalla Miguel painiskelee oman mahdottoman tehtävänsä kanssa.