Eroahdistus
Melkein kaksi vuotta Islamabadin suurlähetystöiskun jälkeen Carrie rakentaa uutta elämää Berliinissä. Mutta rauhaa uhkaa pyyntö pomolta, jonka vuoksi hänen on palattava vaaralliseen maailmaan, jonka hän jätti taakseen.