Setup
Castle ja Beckett tutkivat newyorkilaisen taksikuskin ryöstömurhaa, joka paljastuukin osaksi järkyttävää salaliittoa. Panokset kovenevat, ja jääräpäinen liittovaltion agentti Mark Fallon ottaa tutkimukset käsiinsä. Nyt kolmikon on selvitettävä totuus uhrista, ennen kuin on myöhäistä.