Grant: For The People
Olivia ja muu ryhmä ryntäävät pahaan pulaan joutuneen Quinnin avuksi. Cyrus pyytää Olivialta apua, kun paljastus uhkaa Fitzin uraa.
Quinn joutuu hankalaan tilanteeseen, ja Olivia ja kumppanit tulevat apuun. Vastentahtoinen Cyrus joutuu turvautumaan Olivian apuun, kun Billy Chambers tekee ilmoituksen, joka uhkaa Fitzin presidenttiyttä.