El Diablo
Valtuutettu Richmond epäilee vuotoa omassa tiimissään ja panee kampanjansa uusiksi. Sarah ja Holder jäljittävät murhan mahdollista todistajaa ja pääsevät uuden epäillyn jäljille. Mitch lamaantuu täysin, ja Stan joutuu ottamaan molempien vanhempien roolit perheen yrittäessä käsitellä Rosien menettämistä.
Toimittajat piirittävät Richmondin ja kyselevät hänen yhteydestään uhriin ja miksi tämä löydettiin Richmondin kampanja-autosta. Hän ilmoittaa, ettei nuoren naisen kuolema liity politiikkaan. Toinen valtuutettu Ruth Yitanes saapuu tilaisuuteen raivoissaan siitä, ettei Richmond kertonut hänelle Larsenin tytöstä ja että joku vuoti hänen tukensa Richmondille lehtiin. Hän varoittaa Richmondia, että kun lehdistö tekee tästä selvää, Richmondista tulee pelkkä tuhmien vitsien aihe.