Thunderstruck
Mullistavien uutisten vanavedessä Grey Sloaniin iskee ukkosmyrsky. Vastaavat kirurgit ja harjoittelijat työskentelevät yhdessä pelastaakseen myrskyssä loukkaantuneen toimittajan ja perheen. Arvostetulle kirjailijalle tehdään riskialtis leikkaus.