Sola Dosis Facit Venenum
Hotellisiivoojan mysteerinen kuolema vetää Harrow'n mukanaan vakoilun ja palkkamurhien synkkään maailmaan. Nichols pääsee lähemmäs Harrow'n itsepäisen James-pojan nappaamista.