Something's Coming: West Side Story - A Special Edition of 20/20
Astumme sisään elokuvaan. Mukana haastatteluja ja keskusteluja näyttelijöiden, tiimin, puertoricolaisten näyttelijöiden, taiteilijoiden ja toimittajien kanssa liittyen siihen, mitä elokuva on merkinnyt heille.