Lähdön aika
Harper palaa kotiin ja kertoo Griffinille asiakirjasta, varastetusta maasta ja näyistään, joissa oli tulta. Sam katoaa, minkä jälkeen Savannah löytää viestin, jonka mukaan tämä on matkustanut tulevaisuuteen.