Under Control
Häät päättyvät positiivisesti kun Cali rauhoittaa morsiamen ja tämän isän yhteenoton. Malena, Andy ja Cali ovat iloisia taas yhden onnistuneen tapahtuman jälkeen, mutta viemäriongelma pakottaa heidät vaihtamaan kiireesti toimitiloja. Malena saa tietää, että hän kilpailee mahdollisesta projektista Marcosin kanssa. Lisäksi Cali saa huonoja uutisia aviomiehestään.
Häät päättyvät onnellisesti, kun Cali onnistuu sovittelemaan morsiamen ja tämän isän erimielisyydet. Malena tapaa Ivánin. Malena, Cali ja Andy ovat iloisia taas yhden onnistuneen tapahtuman jälkeen, mutta viemäriongelma pakottaa toimiston muuttamaan taidegalleriaan. Andy ja Malena työstävät projektia kansalaisjärjestölle, ja Cali tapaa miehensä, jolla on huonoja uutisia: hän menetti pariskunnan omistaman maapalstan ja tarvitsee sen kauppakirjan, mikä saa Calin pettymään ja nolostumaan. Ray saapuu toimistoon juuri kun se on tekemässä tarjousta projektista, josta se kilpailee Marcosin kanssa. Andy paljastaa Malenalle, että hänellä on tytär. Työpäivän päätteeksi Malena kohtaa raskaustestiin liittyvän mysteerin.