Rajan toisella puolen, osa 2
Osa kaksi. Earl ja Randy ovat hakemassa Catalinaa takaisin Amerikkaan, ja seikkailun ensimmäisen osan lopussa pyssymiehet kidnappasivat Earlin. Sillä aikaa kun Earl ystävystyy Diegon, hänet kaapanneen muotirajoitteisen rikollisen kanssa, Randy tapaa avioparin, joka käyttää häntä heidän elämässään olevan aukon täyttämiseen.
Osa kaksi. Earl ja Randy ovat hakemassa Catalinaa takaisin Amerikkaan, ja seikkailun ensimmäisen osan lopussa pyssymiehet kidnappasivat Earlin. Sillä aikaa kun Earl ystävystyy Diegon, hänet kaapanneen muotirajoitteisen rikollisen kanssa, Randy tapaa avioparin, joka käyttää häntä heidän elämässään olevan aukon täyttämiseen. Mitkään vastoinkäymiset eivät voi estää Earlia pyyhkimästä Catalinaa pois listaltaan, eikä Randyä saamasta elämänsä rakkautta takaisin. Sillä aikaa Darnellilla on vaikeuksia kestää Joyn uutta iloista asennetta, ja heidän naapurinsa alkavat tungetella yhä enemmän.