Pelisuunnitelma
Professori Na, niin sanottu "mehiläinen", joka on tuhlannut kaikki rahansa, esittelee Cha Moosikin uudelle rahoittajalle, Jung Sukwoolle. Sukwoo, joka aluksi suhtautuu Moosikiin epäluuloisesti, antaa lopulta periksi ja tuhlaa rahojaan. Samaan aikaan Moosikin hotellissa työskentelevä Kim Sojung tutustuu Philipiin.