Lukin verkko
Arni saa vastaansa salaperäisen vihollisen, vakoojaverkoston sekä salaliittoteorian, joka koskee koko kahtatoista valtakuntaa.
Jänne antaa Arnille läksyn, joka pakottaa hänet tutustumaan Doomhildiin paremmin. Arni ei kuitenkaan tajua, että Jänne noudattaa käskyjä salaiselta ryhmältä nimeltä Lukit, joka yrittää estää 12 kuninkaan salaisuuksien varastamisen. Jänne saa kuitenkin juonittelusta syyt niskoilleen. Doomhild siepataan ja Arni saa vastuulleen huippusalaisen barditehtävän etsiä ja suojella kuninkaiden salaisuuksia! Hän ei kuitenkaan luota Erikin ja Ylvan pitävän asiaa salassa. Siksi hän yrittää itse pelastaa Doomhildin kidnappaajalta.