Spies Like Us
Olivia saa koodatun varoituksen, joka voi paljastaa Huckin menneisyyden. Olivia pyytää Harrisonia huolehtimaan paljastuneesta salaisuudesta. Fitz ja Cyrus kohtaavat Jamesin etusivun jutun seuraukset.