Mustan joutsenen taistelu
Suurin koskaan löydetty vedenalainen aarre pääsee otsikoihin maailmanlaajuisesti, mutta pian huomio kääntyy siihen, kuka todella omistaa puolen miljardin arvoisen aarteen salaperäisesti nimetyltä 'Mustalta joutsenelta'? Peläten, että yksi arvokkaimmista historiallisista aarteista on paljastettu, Espanjan kuningaskunta kilpailee pelastusyhtiö Odyssey Marine Explorationia vastaan aarteesta. Kun kaksi osapuolta taistelevat Tampan tuomioistuimessa, pian käy selväksi, että kaikki ei ole sitä, miltä näyttää...