Jos ei nyt, niin koska sitten?
Devon huolestuu, kun äidin valituksia ei kuunnella hänen synnytyksensä jälkeen, mikä saa Bellin tekemään jotain radikaalia. Conradin on kerrottava Nicille, että Jessien kunto heikkenee. Raptor, Mina ja Kit auttavat, kun äiti ja poika saapuvat päivystykseen pahasti loukkaantuneina.