ScifiToimintaseikkailu
Star Wars: The Rise of Skywalkerissa, maineikkaan Skywalker-saagan mukaansatempaavassa päätöksessä, syntyy uusia legendoja – ja lopullinen taistelu vapaudesta on vielä edessä.