Starship Troopers – Universumin sotilaat
Valmistuttuaan koulusta Johnny Rico värväytyy armeijaan. Johnnyn motiivi ei ole isänmaallinen, koska hän liittyi armeijaan voittaakseen tyttöystävänsä, Carmenin, sydämen. Carmen liittyi ilmavoimiin kouluttautuakseen lentäjäksi. Kun Johnnyn vahtivuorolla tapahtuu traaginen onnettomuus, hän huomaa lähteneensä armeijaan vääristä syistä. Johnny aikoo erota, kun hyönteiset hyökkäävät Maahan.
Federaatio tarvitsee sinua suorittamaan pikaista, toivotonta tehtävää tässä äärimmäisessä tieteistoimintatrillerissä Total Recall – Unohda tai kuole -elokuvan ohjaajalta. Tätä elokuvaa on kehuttu sen tajunnanräjäyttävistä erikoistehosteista ja mahtavista, futuristisista miljööistä. Uusi millenium tuo ihmiset kasvotusten tähän asti kaikkein kuolettavimpien vihollisten kanssa, älykkäiden avaruusoliohyönteisten, joista jotkut ovat yhdeksänmetrisiä, jotkut lentävät ja kaikki pystyvät tuhoamaan jokaisen Maassa elävän olennon. Kuvioihin mukaan astuu rohkea vapaustaistelija Johnny Rico. Kun Johnny kouluttautuu eliittijalkaväkijoukoissa, hänen tyrmäävä tyttöystävänsä Carmen ryhtyy huippuhävittäjälentäjäksi, mutta sulavakäytöksinen lennonopettaja viettelee Carmenin. Lähde mukaan suorittamaan tehtävää avaruusolentojen kotiplaneetalle, jossa on alkamassa avoin galaksien välinen sota. Ihmiskunnan tulevaisuus on vaakalaudalla.