Story of... Spice
Judith Jones tutkii mausteiden lumoavaa historiaa ja niiden vaikutusta intialaiseen keittiöön. Tutustu mausteiden alkuperään ja niiden rooliin kulttuurien muovautumisessa. Sukella aromikkaiden aarteiden maailmaan.