The Wedding, Part 1
Mitchin ja Camin suuri päivä on tullut, eikä sitä pilaa mikään ennen kuin sattuukin kaikenlaista, ja huipputaitava hääsuunnittelija Pepper Saltzman joutuu tulikokeeseen.
Mitchin ja Camin suuri päivä on tullut, eikä sitä pilaa mikään ennen kuin sattuukin kaikenlaista, ja huipputaitava hääsuunnittelija Pepper Saltzman joutuu tulikokeeseen. Jay ja Gloria isännöivät Tuckereita, Phil varaa silmäleikkauksen ennen juhlaa, ja Claire nauttii roolistaan "best womanina".