Syvänmeren tappajat
Tutustu joihinkin merten ilmiömäisimmistä pedoista, jotka käyttävät hämmästyttäviä aseitaan ja kykyjään saalistaakseen tai puolustaakseen itseään toisilta nälkäisiltä saalistajilta.