Taistelu apinoiden planeetasta
Viides ja viimeinen Apinoiden planeetta -elokuva kertoo tarinan ihmisapinoiden sivilisaatiosta, joka yrittää elää rauhaisasti ihmisten kanssa, jotka ovat atomipommin aiheuttamia mutaatioita.