Take It or Leave It
Kyllästyneenä olemaan sivuroolissa Star tarttuu tilaisuuteen päästäkseen maineeseen. Maurice puolestaan saa tehtävän, joka auttaa häntä pelastamaan itsensä.
Kyllästyneenä olemaan sivuroolissa Star tarttuu tilaisuuteen päästäkseen maineeseen. Maurice puolestaan saa tehtävän, joka auttaa häntä pelastamaan itsensä, mutta kohtaakin uhkavaatimuksen, josta voisi aiheutua lisää vaikeuksia Midtown Soundin artisteille. Lisäksi Andy ja Angel ottavat yhteen Jahilin kanssa, ja Cotton joutuu vaikeaan tilanteeseen auttaakseen jotakuta rakastamaansa.