Kaksin karkuteillä - hiuksia nostattava seikkailu
Olaf laskee hiuksensa alas mielikuvituksellisessa versiossaan vuoden 2010 Disneyn suosikkianimaatiosta “Kaksin karkuteillä" ja on itse Tähkäpää muiden avainroolien ohella. Kukaan ei hehkuta kuin Olaf esittäessään komeaa varasta Flynn Rideria, ja näyttävä on suoritus myös Gothel-äitinä.
Olaf laskee hiuksensa alas mielikuvituksellisessa versiossaan vuoden 2010 Disneyn suosikkianimaatiosta “Kaksin karkuteillä" ja on itse Tähkäpää muiden avainroolien ohella. Kukaan ei hehkuta kuin Olaf esittäessään komeaa varasta Flynn Rideria, ja näyttävä on suoritus myös Gothel-äitinä. Luvassa on tuhdisti toimintaa, uhkeasti unelmointia ja vielä yötaivaan täydeltä taikalyhtyjä, jotka auttavat vihdoin näkemään valon.