Thai Cave Rescue
12 pojan pelastaminen Tham Luangin luolasta Thaimaassa oli kaikkien aikojen vaarallisin luolasukellukseen nojautunut pelastusoperaatio. Meret ilman vettä on poikkeuksellisesti päässyt luolaan ja tekee ensimmäisen tarkan 3D-tutkimuksen sen sisällä. Yhdessä tietokonegrafiikan kanssa data tarjoaa ensimmäisen visuaalisen esityksen siitä, miten pojat jäivät loukkuun ja kuinka heidät pelastettiin.