The Beatles: Let It Be
Michael Lindsay-Hoggin alkuperäinen Beatles-elokuva vuodelta 1970 on nyt saatavilla ensimmäistä kertaa yli 50 vuoteen. Toukokuussa 1970 yhtyeen hajoamisen aikaan julkaistu elokuva Let It Be ottaa nyt paikkansa bändin historiassa.