The Binge
Lähitulevaisuudessa alkoholin juomisen ja huumeiden käytön kieltävät lait kumotaan vuosittain vain 12 tunnin ajaksi. Lukion viimeistä vuotta käyvän poikakolmikon täytyy vältellä mielipuolista rehtoriaan (Vince Vaughn) luoviessaan illan kaaoksen läpi päästäkseen kaikkien aikojen bileisiin.
Ei niin kovin kaukaisessa tulevaisuudessa hallitus on tehnyt alkoholin juomisesta ja huumeiden käytöstä täysin laitonta – paitsi aina vuoden eräänä yönä. Lukion viimeistä vuotta käyvät Griffin, Hags ja Andrew tekevät pyhiinvaelluksen päästäkseen kaupungin parhaisiin bileisiin, joissa kaikki heidän unelmansa voivat toteutua. Toki heidän täytyy vältellä hullua rehtoriaan (Vince Vaughn), väkivaltaisia sisaruksia ja kaduilla vaeltavia villieläimiä, mutta kaikki sehän kuuluu hauskanpitoon. Heidän välinsä ystävinä joutuvat koetukselle, rakkauselämänsä kokevat järistyksiä ja aivonsa muuttuvat kokkeliksi. Yksi asia on varma: kenenkään elämä ei koskaan palaa entiselleen näiden kemujen jälkeen!