Prinsessa Ivyn kirous – Osa I
Anne vie Sofian amuletin, jonka aiheuttaman kirouksen vuoksi paikalle ilmestyy prinsessa Ivy. Sofian ja Tähkäpään avulla Annen on kuljettava pitkä matka Ivyn pysäyttämiseksi ja kirouksen murtamiseksi.