Neeku löytää toisen mekaanikon, joka kaipaa apua.
Kaz ja Neeku löytävät pulaan joutuneen Nikto-insinöörin Nenan, joka selvisi juuri ja juuri Ensimmäisen ritarikunnan hyökkäyksestä.