The Housewife & the Shah Shocker
Tutustu The Real Housewives of Salt Lake Cityn Jen Shahiin kohdistuneisiin kohauttaneisiin syytöksiin hänen väitetystä osallisuudestaan pitkään jatkuneeseen televisiomarkkinointihuijaukseen.
Fanit kyselevät usein, miten The Real Housewives of Salt Lake Cityn tähti Jen Shah rahoittaa ylellisen elämäntyylinsä. Sitten ilmaantuu teorioita. Häntä syytetään telemarkkinointihuijauksesta, jonka avulla vanhuksilta viedään näiden elinikäiset säästöt.