The Hub
Coulsonin ryhmältä pimitetään vaarallisia salaisuuksia, ja hän pyrkii käyttämään hyväksi järjestelmää pelastaakseen Wardin ja Fitzin, kun heidät lähetetään Taso 8 -luokitellulle tehtävälle, joka voi päättyä traagisesti.