Vilivuosipykälä
Palattuaan perheensä kanssa lahjakierrokselta Scott suuntaa katseensa Pohjoisnavan tulevaisuuteen ja nimeää Calin seuraavaksi joulupukiksi. Carol ja Sandra saavat uudet roolit, kun Calvinit tekevät joulusta perheyrityksen. Samaan aikaan Betty epäröi vilivuoden viettoon lähtöä ja eräs joulupukkiharrastaja vapauttaa vahingossa Hullun-Pukin.
Joulumieli on historiallisen korkealla, ja Scott suuntaa katseensa tulevaan. Calin 18-vuotispäivänä hän nimeää poikansa seuraavaksi joulupukiksi. Carol ja tontut suhtautuvat Scottin päätökseen varauksella. Bettyn olisi aika lähteä vilivuoden viettoon, mutta hän yrittää kiertää sääntöjä viimeiseen asti. Noel puolestaan määrätään uuteen tehtävään. Carol ryhtyy viralliseksi tonttujen suojelijaksi, ja Sandra saa vastuun Pohjoisnavan eläimistä. Samaan aikaan joulupukkiharrastaja Kris "Kringle" Moreno vapauttaa vahingossa Hullun-Pukin epäonnisessa teemapuistossaan Pukkipoliksessa.