Medaljonki
Matkalla viettämään hääviikonloppuaan Long Islandille Robin ja Barney törmäävät yllättävään perhelöytöön.
Matkalla viettämään hääviikonloppuaan Long Islandille Robin ja Barney törmäävät yllättävään perhelöytöön. Sillä aikaa Marshall näkee Internetissä jotain, joka muuttaa koko hänen matkansa takaisin itään, ja Lily moittii Tediä siitä, että tämä luopui Robinista.