The Look Out
Kun paikallisen jalkapallosankarin vaimoa ammutaan pieleen menneen ryöstön yhteydessä, Will päättää ratkaista tämän yksinkertaiselta vaikuttavan tapauksen nopeasti. Angie ja Ormewood tutkivat paikallisen kiinteistönvälittäjän murhaa.