The Making of Loki Season 2
Sarjaa luoneiden luovien henkilöiden avoimet haastattelut ja ainutlaatuinen kuvamateriaali selvittävät, miten sarjan toisen tuotantokauden tekijätiimi korotti panoksia tässä MCU:n uusimmassa seikkailussa. Näe, miten mielikuvitukselliset asut, taidokkaat puitteet ja oudot variantit heräävät eloon, tapaa uusia liitolaisia ja vihollisia ja aikalipsu halki multiversumin jaksossa "Assembled: The Making of Loki: Season 2".