The Making of The Falcon and The Winter Soldier
Kurkista tämän uraauurtavan sarjan kulisseihin ja näe, miten näyttelijät ja tuotantoryhmä kuvasivat näyttävän, ympäri maailmaa tapahtuvan toiminnan, toivat takaisin fanien suosikkihahmoja, kuten Emily VanCampin Sharon Carterin ja Daniel Bruhlin Zemon, sekä esittelivät uusia hahmoja Marvel Cinematic Universelle tyypillisellä tavalla.