The Moonshine War
Miamilaisen huumekartellin hajoamisen jälkeen liittovaltion seriffi Raylan Givens jahtaa liittolaisekseen muuttunutta vihollistaan Boyd Crowderia. Raylan tutkii myös seksuaalirikollisen Jimmy Earl Deanin tapausta tämän ahdisteltua teinityttöä. Raylan kohtaa vanhan Givensin perheen vihollisen ja paikallisen rikollisperheen matriarkan, Mags Bennettin.