The Price of Fame
Katsaus vuosikymmeneen, jolloin viehätyksemme julkkiksiin, skandaaleihin ja juoruihin muuttuu vaaralliseksi pakkomielteeksi, joka päättyy tragediaan.
Katsaus vuosikymmeneen, jolloin viehätyksemme julkkiksiin, skandaaleihin ja juoruihin muuttuu vaaralliseksi pakkomielteeksi. Uusien kanavien, aikakauslehtien ja verkkosivustojen räjähdys luo ennennäkemättömän nälän sisällölle, eikä mitään tarinaa pidetä kiellettynä. Kun lehdistö pureutuu julkisuuden henkilöiden yksityiselämään ja paparazzit seuraavat julkkisten jokaista liikettä, on vain ajan kysymys, milloin tragedia iskee.