The Rocketeer
Lentäjä Cliff Secord löytää huippusalaisen rakettirepun ja joutuu keskelle salaperäistä, jännittävää seikkailua kohdatessaan armottomia konnia, joita johtaa Hollywood-tähti - ja salainen natsivakooja.