The Sentinel - Salaliitto
Yhdysvaltain salaisessa palvelussa ei ole koskaan ollut petturia... tähän mennessä. Ja todisteet viittaavat Pete Garrisoniin, yhteen viraston luotettavimmista agenteista. Pakomatkalla, kaksi säälimätöntä liittovaltion tutkijaa kannoillaan, Garrisonin on taisteltava puhdistaakseen nimensä ja estääkseen presidentin henkeen kohdistuvan uhan ennen kuin on liian myöhäistä!