Ansa
Peten varainkeruukampanja toimii. Lucy muistuttaa Sashalle, että tämä on yhä hänen palkollisensa ja että hänen täytyy pilata Pennyn esitys, mutta Sasha ei ole täysin vakuuttunut. Hän lähentyi Pennyn ja tämän ystävien kanssa oikeasti. Jotta menneisyys voi jäädä unholaan, Bakia pyytää Mitchiä kirjoittamaan hänelle kappaleen. Cami on valmis uuteen alkuun Tomin kanssa ja Penny tekee viimeinkin sovinnon Sebin kanssa. Jäljelle jää vain Sasha...