The Whistleblower
OxyContinin väärinkäytön levitessä koko maahan Bridget tuo taistelun Purduen ovelle ja Rick ja Randy yrittävät löytää ilmiantajan Purduen sisältä vahvistaakseen juttunsa argumentteja.