This Magic Moment
1990-luvulla Orlando oli NBA:n keskipiste. Nuori joukkue, jota tähdittivät Shaquille O'Neal ja Penny Hardaway, voitti Michael Jordanin ja Bullsit matkalla vuoden 1995 NBA-finaaliin. He hävisivät Rocketseille, mutta Orlandon joukkueessa oli ytyä. Magicin hiuppuhetki ei koskaan tullut. Klassinen entä-jos-tarina, jossa menestys tuli ja meni vauhdilla.
1990-luvun puolivälissä Orlando oli NBA-jännityksen keskipisteenä. Nuori joukkue, jota tähdittivät Shaquille O'Neal ja Penny Hardaway, voitti Michael Jordanin ja mahtavat Bullsit matkallaan vuoden 1995 NBA-finaaliin. Sinä vuonna he hävisivät Rocketseille, mutta oli ilmiselvää, että joukkueessa oli kuninkuusainesta. Magicin huippuhetkeä ei koskaan tullut. Klassinen mitä-olisi-voinut-olla-tarina, jossa menestys tuli vauhdilla ja sitten meni ja vihelsi mennessään. Ohjaajina Gentry Kirby ja Erin Leyden.